Villa Solsiden viser seg fra sin beste side
- Line
- 29. apr.
- 2 min lesing

Det er noe eget med å selge et hjem man har elsket i 18 år. Det går ikke fort og det skal det heller ikke gjøre. En eiendom som dette, med sjel og 18 års levd liv i veggene, skal finne de rette menneskene. I mellomtiden gjør vi oss klare, rydder, pakker og sorterer, det tar tid å pakke ned så mange år.
Vi forbereder fotografering, lager prospekt og gjør klart til visning. Megler har vært på befaring, og mens vi holder på med alt dette, viser Villa Solsiden seg fra sin beste side.

Datteren vår anla en park her mens hun gikk i gartnerlære. Nå spirer alt det hun plantet, som om det vet at det skal vises frem, stauder strekker seg, trær og busker setter knopper. Dyrene feller vinterpelsen, hestene står i sola og lar den siste rest av vinterpelsen fly med vinden. Fuglene flørter i trærne og hele eiendommen er full av sang og vingebrus. For et fantastisk sted dette er!
Et godt sted for barn å vokse opp, god plass til hester og andre dyr. Sol fra morgen til kveld. Hyggelige naboer. Et stille og fredelig nabolag og samtidig gangavstand til Re-senteret med alt man trenger, inkludert Norges beste Meny-butikk.
Privat, men samtidig sentralt.
Mulighetene her er nesten ubegrensede. Hestehold. Smådyr. Småskalaproduksjon. Et perfekt sted for terapi og coaching. Familieliv i full bredde. Eller noe vi ikke har tenkt på i det hele tatt, for det livet skal jo de neste leve, ikke vi. For det er det vi håper på: At de som overtar, vil elske denne vakre eiendommen like mye som vi har gjort.
Til dere som venter på å komme på forhåndsvisning:

Mange har allerede har tatt kontakt og listen over folk som får beskjed når vi åpner dørene for forhåndsvisning vokser. Vi tar det som et tegn på at Villa Solsiden venter på akkurat de rette menneskene, og at de er der ute.
Står du på listen, hører du fra oss så snart datoene er klare. Vil du på listen, er det bare å sende en melding.
I mellomtiden deler jeg noen stemningsbilder. For dere som venter og for oss selv, så vi husker hvor vakkert det er her, dette siste året vi bor her.








Kommentarer